Hadd ajánljam a Part Magazin egy korábbi cikkét, melyet Szmono a No logo című könyv olvasása után írt. De nem egyszerűen csak a könyv bemutatásáról van itt szó, hanem a könyv szellemében boncolgatja Szmono a RED termékekkel fémjelzett nemzetközi kampányt, melyhez a U2 frontembere, Bono adta az arcát.
"Nem olyan rég egy súlyos, felrázó könyv, egy nemzetközi bestseller olvasásának végéhez értem: Naomi Klein No Logo című könyvéről van szó. A könyv globalizációkritikus szemléletével a márkák, a multik világába vezetett be engem. Egy olyan világba, amely megoszt, és egyre nagyobb szakadékot képez két világ között: a fejlett és a harmadik világ (fejlődő világ) országai között. És itt rögtön hozzáteszem: mi, un. "fejlettek", nem vagyunk túl jó helyzetben."
Katt: az írás az egri Part Magazinon > No logo - hivatalos magyar oldal >
Utolsó kommentek